Hazard vs Ballboy

Är självklart inte positiv till att sparka någon som ligger. Men när den nu så omtalade bollkallen går ut innan match och skriver om att han ska försöka maska och i en situation bakom mål lägger sig på bollen för att hindra Chelseas Hazard att få tag på bollen, då får han någonstans skylla sig själv.
1. Har han nu inlett den idiotiska handlingen får han också ta konsekvenserna.

If you play with fire, you might get burned.
2. Reprisbilderna visar att Hazard försöker få loss bollen vanligt först men att bollkallen då istället håller fast och lägger sig över den, följt av att Hazard sparkar till och får undan bollen.
Resultatet av det?
Killen rullar runt och vrider sig av smärta, hur är det ens möjligt med den otroligt tjocka jacka han bar? Det kan omöjligt ha gjort ont när han inte ens träffade. Men en sak är säker och det är att han lyckades med vad han tänkt sig och är nu världskänd(ja faktiskt) på de olika sociala medier som finns.

Vad tycker ni? Bedöm själva.
http://www.youtube.com/watch?v=0tXgYdMl8YM

Vidrigt rakt igenom tycker jag, men det är bara min åsikt. Helt plötsligt kommer han på att ”Oh shit, där fick jag ont, nu måste jag rulla runt.”

Nåja, denna händelse ska såklart inte täcka över den så otroligt dåliga insatsen igår, men det skrev jag också om i förra inlägget så jag tar inte det igen.

/timmy

Kommentera

