Nattjobb och full rulle.

Tjatjablogg.. Ehrm, hej!

Har varit lite dålig uppdatering från min sida den senaste tiden. Detta beror på att jag helt enkelt har haft fullt upp på annat håll. Ber så mycket om ursäkt för detta.
Vad har då hänt sen sist? Tja, Chelsea tappade igår en stabil(som det verkade) tvåmåls ledning till oavgjort hemma mot Southampton. Hemmaplan där Chelsea allt som oftast varit väldigt svårslagna, förutom denna säsongen.
Det går därför inte att undvika en extra oroskänsla inför den redan tuffa matchen mot Arsenal på söndag. På hemmaplan.
Förra mötet lagen emellan slutade med bortaseger för Chelsea. Kanske blir det ännu en bortaseger på söndag, men för fel lag.

För rätt lag vore ju såklart Chelsea, hehe. Som jag förresten snart skall åka och titta på. Den 8 februari går flyget mot London och dagen efter är det match, Chelsea-Wigan. Får hoppas att de har slipat till hemmaformen lagom tills dess så man slipper uppleva ett snöpligt nederlag även live!

När jag ändå är igång kan jag passa på att skriva lite mer intressanta saker om mig själv, det har liksom aldrig blivit av.

Har ett väldigt stort idrottshjärta där fotboll och hockey är de som står mig närmst, så lär det förbli.
Något rätt intressant är också att mina favoritlag är HV71, Chelsea, Napoli och Djurgården(fotboll). Vet inte om det är en ren slump eller att jag helt enkelt tycker att färgen blå är något alldeles extra. Alla lagen har nämligen blå hemmaställ..
Utöver dessa lag följer jag så mycket matcher jag hinner och kan.
Är svag för stora målskyttar så därför är det inte helt konstigt att min fritid går åt en del till att lite lätt följa även ett spanskt lag. Från Madrid. Och nej det är inte Real Madrid utan Atletico och Falcao jag syftar på.
Många tycker Barcelona spelar underhållande fotboll, jag tycker Atletico gör det rätt bra så det räcker för mig. Aldrig varit särskilt förtjust i varken Barcelona eller Real Madrid.

Nåväl, det har kommit till den stund då det är dags att avsluta detta inlägg. Detta måste göras på ett korrekt och snyggt sätt för att nå bästa avslutning.
Tack för att ni tog er tid och läsa genom detta, hörs snart igen!

/Timmy

Kommentera

